-->


Devlet'ten bunu yapana 100 TL

ad+1



Sosyal yardım alanlardan iş arayanlara devlet desteği var. İş görüşmesi için 100, çalışmaya başlanması halinde 507 lira ödeniyor. Eğitim, gıda ve kömür yardımı da sürüyor.

Devlet, yoksullara sosyal yardımlarla destek oluyor. Sosyal yardım alanlardan çalışabilecek durumda olanlara iş bulmak için tüm imkanlar seferber ediliyor. Bu kapsamda sosyal yardımlar arasında 'istihdam yardımı' da yer alıyor. Bu yardım da iş arama ve bulma desteklerini içeriyor.Bu şekilde iş arayan ve iş görüşmesine giden kişilerin karşılaştıkları masraflar karşılanmış oluyor. Ayrıca, sosyal yardım alan kişiye, işe yerleşmesi durumunda, 1 yılda 1 defaya mahsus olmak üzere, aylık brüt asgari ücretin 1/3'ü kadar nakdi yardım veriliyor. Bu yıl için bu tutar 507 lira.

0 yorum: